Mart 25, 2014

Şıpıdık Terlikler


25 Martı, tatile çıkacağım gün gibi heyecanla bekledikten sonra karar verdim bir daha siyasetin s'si yok! Seçimlere kadar moda, kitap, film vs. hepsinin içinde kaybolacağım, kendimi paralamayacağım..
Ama keşke bu yaz hayatımıza girecek aksesuarlar biraz cazibeli olsaydı .... Modaevleri, hazır giyim firmaları sırayla üzeri bantlı şıpıdık terlik üretiyorlar. Hal böyleyken haklarında biraz atıp tutayım bari dedim,


Benim şahsi fikrim, bu terlikler tam olarak KAPICI KARISI TERLİĞİ. Güzelim kadınlar giyinmişler süslenmişler ama bu kalın bantlı terlikler o kadar kaba ki! Bildiğin babaların, dedelerin giydiği terlikler. Zamanında erkeklere kıçımızı yırttık giymeyin bu hantal terlikleri parmak arasına geçin diye şimdi ne oldu da böööle oldu sorarım size??


Ne olduğunu söyleyeyim, her şeyi Celine'in bahar koleksiyonu başlattı. Ardından tabi ki Zara bu modeli yaptı bu sezon. Şimdi de sırada H&M var, yaz koleksiyonunda o da bu terliklerden çıkaracak. Zara ve H&M modelleri de aşağıdakiler.



Ama bence bu işin başında hayatımıza 7/24 terlik kavramını sokan Birkenstock var. Sağ olsunlar muhteşem terlikler yaptılar, yapıyorlar. Parçalayana kadar giyiyorum her modelini. Ama dediğim gibi kalın bantlı terlikler bir kadın için çoook kaba bence. 


Bu üstteki gibi ince bantlı olanlar mesela süper! Bende de turuncu renk olanı var şiddetle tavsiye ederim size de. Tipleri çok güzel değil ama kibar duruyor yani.

Yine de ben bunları giyerim diyorsanız hiiiç Birkenstock'a Zara'ya falan o kadar para vermeyin, gidin Muya ya da Ceyo'ya envai çeşit şıpıdık terlikten en ortopedik olanı seçin.


Bu da size dev hizmetim olsun ^_^ Öptüm!

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter