Şubat 25, 2014

Stili Sevilesi Kadınlar / Jenah Yamamoto

Merhaba sevgili okur, şimdi seni biraz Hawaii'ye götüreceğim. Böylece büyük şehirde yaşadığın koşturmacalı hayattan bir kere daha soğuyacaksın ^_^ Yazımda bahsedeceğim Jenah Yamamoto,  Hawaii'de yaşayan, 20li yaşlarında, hayvansı bir fiziğe sahip, dünya sikime minare götüme kafasında bir fotoğrafçı. Daha çok instagram, tumblr, pinterest sayesinde ünlü.
Stilini sevdiğimiz kadınlar bölümünde yazıyorum ama Jenah'yı giyinik görmek pek mümkün değil. Gerçi stil sahibi olmak için illa giyinik olmaya da gerek yok bana sorarsanız. Kendisinden böyle ağdalı bir dilde bahsettiğime bakmayın, küfretmemek için kendimi zor tutuyorum :)


Sosyal medya ünlüsü olduğundan tabi ki selfie'nin hakkını fazla fazla vermiş Jenah. Kendimden sonra çillerini seven birine denk geldiğime çok sevindim falan diyeceğim ama bu kızın kendini sevmemesi biraz ayıp olurdu herhalde.



Yılın heeeer günü plajlarda kumsallarda salınmak yeter mi hiiiiç evde de donla gezmek lazım. Kendisi gibi her bir yeri dövmeli çirkin ama cool sevgilisiyle mutluluklarını gördükçe gidip suratına "YAA SENİN ANNEN BABAN YOK MU BU NE HAL? BİR DE BONG YAPIYORSUN OHA" diye bağırasım gelmiyor değil. Tabi ki kıskanmıyorum yahu saçmalamayın sadece ülkede bong yasal olsun istiyorum her şey bu sebepten ......



Denizin içinde yaşamak böyle bir şey demek ki biz anlayamayız,motorun yaptığı dalga, köpürtmesi.. Biz anlayamayız axjhsdas küçücük çocukla da dalga geçiyoruz ama neyse :)
Ulan Jenah, 23 yılın ardından spora başlama sebebim oldun böyle fiziğim olmazsa tüm spor salonunu yakarım burdan duyuruyorum. Hayır kız o kadar güzel ki ne silikon memeleri, ne de kollarıda kıl varmış gibi duran kocaman dövmeleri göze batıyor.




Seyahat etmeye meraklı Jenah kardeşimi -kardeş diyorum benden 3 yaş küçük çünkü- giyinik görmek büyük onur. Başka ülkelere yaptığı seyahatlardeki günlük tarzını çok sevdim. Moda dergilerinde, internette gördüğümüz street style denen kavram tam anlamıyla budur bence. Salopet, yüksek bel etek ve pantolonlar, tartan kumaş, büstiyer sezonda ne varsa hepsi bir arada olmuş, güzel de olmuş.

Giydiğinden, takıp takıştırdığından çok, kafasının rahatlığını, duruşunu, yaşadığı gezdiği yerleri, harika saçlarını ve çillerini beğendiğim bir kadın Jenah Yamamoto. Kendisini sosyal medyada @gypsyone adıyla bulabilirsiniz. Denizin kıyısında, şehir keşmekeşinden uzak, 365 gün bronz hayatına bakıp evrene mesajımızı bu yönde yollarız artık.

Takip Et / twitter facebook instagram

1 yorum:

  1. kız çok şirin ama dövme seven hatta 6 dövme sahibi bir insan olarak bütün kolu dövme ile kaplama fikrinden nefret ettim. kötü duruyor..

    YanıtlaSil

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter