Ocak 22, 2014

SAG Awards 2014


1 haftada 2 kırmızı halı yazısıyla combo yapıyorum sanırım :) Üstünden 4 gün geçen, 18 Ocakta Los Angeles'ta düzenlenen SAG ödül törenini daha önce hiç duymadım desem yalan olmaz. Ama Altın Küre ekibi olduğu gibi oraya da akın edince yazayım bari dedim.
Bu SAG, (Screen Actor Guilds) Sinema Oyuncuları Derneği imiş. 10 yıldır falan da bu dernek SAG Awards adı altında bu töreni düzenliyorlarmış. Filmler, diziler, mini diziler ödüllendiriliyormuş.

E hadi başlıyorum,

Meryl Streep



Altın Küre Kırmızı Halı  yazımda kendisini görmeyi özlediğimi belirtmiştim. Bilir gibi Sag'a katılmış canım benim. Zaten bu yıl adaylığı da olduğu için Oscar'da da görürüz diye umuyorum. Stella McCartney elbisesine çok bayılmadım Meryl Streep'in ama kendisine o kadar bayılıyorum ki ne yapsa kabulüm. Birkaç yıl önce sade bir siyah elbise, mercan kolye ile kırmızı halıda kokona olmadan coolluğunu ilan ettiğinde bu tarza devam edecek mi diye düşünmüştüm, nitekim etti de. Kemik çerçeveli gözlüğü, iddiasız saçı ve makyajıyla yine cool yine cool bebeyim benim!

Jennifer Lawrence




Hakan Hepcan ekolünden gelme, canımız ciğerimiz Jennifer, ödülünü aldıktan sonra pavyonda sahneye çıkacakmış mesajı veren korkunç kumaşlı Dior Couture elbisesine rağmen yine güzel yine güzel. Bu kızın bileklik-küpe-kolye konularında özenli olmasını da ayrıca seviyorum. Mutlaka can alıcı bir aksesuar takmış oluyor sadece elbiseye değil, takılara da gözüm takılıyor. Milyon dolarlık elmaslarıyla Jennifer Lawrence'a mutluluklar diliyor, devam ediyorum.

Claire Danes



Star Dust filmini hatırlar mısınız? :) İzlemediyseniz mutlaka ilk fırsatta izleyin, Claire Danes sevmek ve güzel bir hikaye seyretmek için birebir. Claire kaç yaşında bilmiyorum ama artık saç renginden mi makyajından mı bilinmez çok yaşlı geldi gözüme. Bir çökmüş, bir buruşmuş sanki ki normalde öyle olmadığını biliyorum. Vionnet elbisesini çok sevdim ama yaşlı duruşu elbiseyi gölgede bırakmış.

Cate Blanchett



Eğer başıma bir şey gelmeyecekse Cate Blanchett'in Givenchy elbisesini çok sevmediğimi söyleyeceğim. Elbise güzel aslında, ben boyundan bağlı modelleri demode buluyorum sadece. Ama instagramdaki tatlı resminin ve "HIII İNŞ CANIM YHAA" bakışlarının hastasıyım! Oscar'ı da sen alırsın inşallah Cate beybisi.

Amy Adams




American Hustle filmi sebebiyle her yerde karşıma çıktı Amy Adams son zamanlarda. Filmi hala izlemedim bir hayli de merak etmekteyim. Antonio Berardi elbisesini ben giymem şahsen ama girintili çıkıntılı yakasını, yırtmacını falan beğendim. İlla bir şeye bok atacaksam o da sarkık gibi duran memeleri ve emanet gibi duran saçları olur.

Lupita Nyong'o   


Altın Küre 'de atladığım Lupita Nyong'o 12 Years a Slave filmi oyuncularından. Bir türlü izleyemedim şu filmi de çok merak ediyorum. Halıda Gucci elbise giyen Lupita, ödül alan her siyahi oyuncu gibi biraz fazla heyecan yapmış. Turkuaz elbisesine bayıldım hem model olarak çok güzel hem ona çok yakışmış.

Tina Fey



Sanırım sevgili Tina'yı asla şık göremeyeceğiz. Oscar De La Renta elbisesi kötü değil ama çok standart yani uzaaak bir akrabanın düğününe gitmiyorsan giyilmemesi gerek bence. Kızının şıklığına ise asla laf yok ^_^ tarz sahibi insanın yaşı olmuyor işte böyle.  

Sandra Bullock



Ay bu kadını böyle gördükçe üstüne bayılasım geliyor. Bu ne yaa bu ne?! Maşallah Carlos bacaklarını da gözümüze gözümüze sokmuş. Lanvin elbisenin hediye paketi gibi kumaşından mı bahsedeyim korkunç modelinden mi Sandra Bullock'un özensiz saçından mı bilemedim. Çoook kötü!

Jennifer Garner


Uu beybi bir hareketlenme oldu bende. Jennifer Garner'ı standardın altındaki Max Mara elbisesiyle inanmazsınız ama çok beğendim. Törenin ev sahibiymişçesine iddialı duruşu bunun sebebi olabilir. Saçı başı çok hoşuma gitti. Sade olunacaksa da böyle olunsun.

Kerry Washington



Ah seni zevksiz kadın! Doğacak çocuğundan utanır insan bunları giyerken. Tamam hamilesin, tamam karnını ağzımızın içine sokmak istiyorsun seni de anlıyorum ama niye bu kıyafet? Prada'nın geçen yıl Anne Hathaway'e giydirdiği berbat elbiseden sonra bu da aklımda kalacak kötü kıyafetler listesine eklendi. Sevgili Prada yetkilileri gözümden düşüyorsunuz kendinize gelin.

Şimdi gecenin yiyişen çiftleriyle devam etmek istiyorum,



Hangover erkeği Bradley Cooper, adını hatırlayamadığım sevgilisiyle ilgilenmekten töreni izleyememiş sanırım. İzlemedim ama tüm gece bir fısır fısır haldeymiş gibiler. Her yakışıklının yanında garabet gibi kadınlar görmekten sıkılmıştım bu kız biraz tatlı geldi gözüme. İşallaa evlenirsiniz cınım ..



Ohh oh yiyin birbirinizi! Koca koca çoluklu cocuklu adamlar asansörde yiyişen amcalar videosuna döndürmüşler töreni. Matt Damon ve Michael Douglas muhtemelen birbirlerini tebrik ederlerken çekilen bu resimlerle baya alay konusu olmuşlar. İkisinin de ne kadar yaşlandığını düşünüyorsunuz biliyorum ona birazdan geleceğim :)

Matthew McConaughey



İnsanlar nasıl yaşlanıyor ve yaşlanma etkilerini durdurmak için ne yollara başvuruyor.. Matthew McConaughey, artık yüzüne ne yaptırmışsa ajda pekkana dönmüş korkunç olmuş. Ama ceketi çok güzel ^_^




Hey gidi hey nerde Temel İçgüdü filmindeki haşin Michael Douglas nerde şu an resimlerine baktığımız adam. Catherine kesin yaşlandı diye koydu bu adamı kapının önüne :( Ama çirkin yaşlılardan olmamış gayet cool kalmış yani çok da hakkını yemeyeyim.



Al işte yakışıklı adam-garabet kadın sendromunun hası! Gittin garsonla evlendin okey de bari güzel bir garson bulsaydın be adam! Ben o kadının ütüsüz kalmış buruş buruş elbisesine mi kızayım fare gibi suratına mı? Matt Damon bildiğin çöktü bu kadından sonra ama halaaaa canımın paresi kendisi.



İşte adını yeni duyduğum SAG ödül töreni kırmızı halısı böyle geçmiş. Şu son iki ödül töreninde ben beklediğimden fazla güzel tasarım, saç, makyaj vs. gördüm. Bakalım Oscar ödüllerinde ne olacak??


0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter